Supernatural och psykfall

jag har fan tappat räkningen på hur länge ja har varit sjuk nu, men de börjar bli bättre me alla painkillers och penicillinet och allt annat skit jag käkar för att bli bättre, men ja tror inte hela jag mår bra av det. hahaha.. har inte haft så mkt att göra så började kolla på Supernatural förra veckan, helt förälskad i serien nu, men ända sen ja börja me medicinen så har ja börja drömma om det, varenda jävla natt. och inte liksom mardrömmer där typ demoner och monster dödar mig, utan nejnej, jag är där och dödar dom, som en jävla hunter, typ bästa vän med dom i serien, ba tjena. varenda natt är de som att de blir ett nytt avsnitt hahahahah det är helt sjuukt , går inte att förklara.. sen liksom, kan ja sitta och asgarva när nån dör? idag typ såg jag ett avsnitt i säsong 3 där Dean dör varje sekund typ men börjar leva igen, hahah ja tyckte det var hur roligt som helst och skrattade mig igenom hela avsnittet typ? hallå håller ja på att bli ett litet psykfall eller haahhaha.. jag orkar inte.

värsta besvikelsen idag alltså, helt sjukt.. har inte kunnat äta så mkt för min hals ju, och nu har den blivit tillräckligt bra så ja slipper äta yoghurt och soppa, så mamma skulle ut och köpa nått, och då sa richard att ja kunde få fish & chips och ja tänkte ba YES fan va gott, typ inte ätit onyttigt på veckor, ba levt på sallad känns de som, men bra det för man vill ju va nyttig... så jag låg där och taggade jävel på onyttig mat, och vad händer.. mamma kommer hem , med fish då , men med sallad till.. hon hade köpt det nyttiga alternativet , för hon trodde ja vill ha de för ja har alltid annars typ dödat den som gett mig onyttigt. och liksom hela jag ba sjönk ihop typ ville försvinna när jag såg den där jävla salladen.. aldrig varit så jävla taggad på pommes i hela mitt liv, och jag får sallad!??! asså fatta , jag ville mörda någon typ.. hahhaha de va så tungt :(


KAJSA, vi taggar jävel när ja kommer hem - FANCY!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, gumman då :P

Sallad är fan gott ;) haha

(dock inte lika gott som pommes)

men va fan, tänk positivt,

snart kommer jag :D :D :D



hah älskar dig puss

2008-10-21 @ 16:16:20
Postat av: olivia

du är utmanad;D haha http://oliviasv.blogg.se/?tmp=21222422

2008-10-21 @ 22:25:36
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: kajsa

ALLTSÅ JAG KAN LOVA ATT DET BLIR FANCYYY!!!!!!!





2008-10-26 @ 00:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0