Oh, vilken härlig dag nananana

Idag var det en liten utflykt med klassen, vädret var inte sådär på topp imorse så vi bestämde att vi skulle gå runt lite inne i stan vid the rocks osv och se oss omkring. tog en buss från skolan, sen vandrade vi omkring och snackade lite historia, faktiskt himla intressant. sen blev det en sväng upp på bron och kolla utsikten, och de slutade med att vi hamnade på en pub och tog några öl. tänk om man fick göra sånt i skolan hemma i sverige, oj så bra det skulle vara då. hahaha. det blev asbra väder efter ett tag iaf, fick en dåligt ful solbränna av klänningen kan jag lova. efter puben vandrade jag och mina bitches , fyra killar från klassen , runt lite till och sen bar det av hemmåt. har just kommit hem från klubben nu och kört lite trivia, alltså typ frågesport då man är i lag osv och vinner pengar, galet roligt. jag ägde, kunde två frågor woho.. va hur trött som helst när jag kom hem efter utflykten , men drack kaffe för typ en halvtimme sen och fick värsta jävla koffein kicken , haha är hur speedad som helst . var jävligt kul att anna min lilla älskling ringde , hade ett trevligt långt samtal!

Lite bilder från dagen

Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar dig

2008-10-12 @ 13:08:19
URL: http://aannanorberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0