Nojig

Kul att jag tror att allting är cancer.. haha har ju varit sjuk, och är fortfarande lite sjuk, har ont i halsen. Kollade i spegeln och jag har värsta jävla knölen i halsen på ena sidan, och gör ont som fan. så jag fick nå cp och började kolla upp strupcancer och trodde jag hade det. hahah , men det är lugnt det är bara vanlig förkylning som spökar.
Är asglad att jag har gjort final exams nu, var inte speciellt svårt vill jag lova. Gjorde klart före dom andra så jag fick sitta utanför och vänta, och då kom det fram en helt random kille som va typ 30+ och börja snacka me mig, sen helt plötsligt fråga han om ja ville med på bio.. RANDOM! eller snarare läskigt. de visade sig iaf att han hade en kusin som bodde i sverige som hette ingrid, hon bor i lund. imorgon blir det iaf en liten utflykt med klassen, blir troligen någon beach om det är bra väder, annars typ the rocks eller nånting annat trevligt.

har varit dålig på att lägga in bilder på sista tiden, men har inte precis orkat sitta vid datorn eller ta några kort när jag har varit sjuk, men nu ska det bli bättring kan ja lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0