Keep on running

blev lite mer shopping idag, dock inte så mycket som jag hade hoppats på. en klänning, 3 nya bhar, fyra par örhängen och två nagellack :) grymt nöjd är jag, med tanke på att jag fick allting för 400 kr! rea i mitt hjärta (L)
har just varit ute och sprungit, vilket var en jävligt dålig idé av mig eftersom det är 34 grader ute. men är van vid att man kan springa vid vilken tid på dygnet som helst utan att man kokar ihjäl typ, som att springa i en bastu. nu ska jag kirra pasta och tonfisk sallad, mums!


Mark Spano - Angie , speciellt för dig kajsa!


Kommentarer
Postat av: kajsa

du kan väl ta med han hem till mig? (eller den där andra du vet,... eller egentligen. vem som helst... ;))

2008-10-27 @ 10:35:34
Postat av: roosen

shit vad roligt, :) kommer nog bli kanon snyggt!

du pluggar engelska va?

2008-10-27 @ 11:02:21
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: roosen

okejokej, det var som fan.. hoppas du trivs osv :)

2008-10-27 @ 16:32:35
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: Amanda

Helvete vilken jävla rea ni har där asså :O

Satan, älskar dig gumman!

2008-10-27 @ 18:31:17
Postat av: kajsa

jag har kommit på att han liknar OWEN i oth. (som jag antar att du ser :]) inte undra på att jag gillar owen liksom... eller honom,. sabinaaaa<3

2008-10-28 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0