Days go by

Tiden går galet fort känns det som, dagarna bara flyger förbi. Vilket iofs är bra på ett sätt eftersom jag får träffa mina älsklingar snabbare då, men jag trivs ändå här och vill inte hem till kalla sverige ... haha :) vad har hänt dom här dagarna då? hm , i måndags så klippte sarah mitt hår, ser mycket bättre ut nu när jag har fått bort dom slitna topparna, men luggen är lite för kort. tur att de växer fort! sen var jag även på bio i måndags och såg Eagle eye med älskade SHIA LABEOUF!!!! ah han är ju så underbart fiiiiin .. vill ha han! haha filmen var helt okej , inte toppen men.
igår kom richard hem från hongkong, han va där i 6 veckor med jobbet. fick en jättesöt blå väska som är gjord av typ fårskinn eller nått.. alltså inte med ull på då :D hahah. den är mjuk iaf. sen fick jag även en t-shirt me nå kines grejs på, som va ganska stor, men den blir bra som sov eller träningströja. annars hände det inte så mycket mer igår, men idag däremot har det hänt en himla massa vill jag lova. sjukt rolig dag i skolan, t.ex när läraren stog och pratade om nånting, och jag jessi och eric satt som i ett hörn, och helt plötsligt så hör jag och jessi att någon snarkar ganska tyst och vi ser oss omkring och märker att eric sitter och sover, vi höll på garva ihjäl oss. haha! sen hade vi ett test, hade två timmar på oss att göra det, man skulle typ beskriva en graf med minst 150 ord, jag var klar på en halvtimme typ, och var tvungen att sitta utanför och vänta på dom andra. hände lite grejer då som jag inte orkar skriva just nu, för det är som svårt att skriva ner det hahah man måste som prata för att förklara. iaf, efter att dom andra va klara så gick jag , jessi, eric och kirk hem till eric för vi skulle jobba lite med våran presentation, och hamnade i en jävligt ostädat lägenhet med en massa kinesgrejer hahah och det var typ kackerlackor och massa djur och gud vet vaad! vi tjejer höll ju på ta livet av oss nästan. efter det blev det bara hem och lägga sig i soffan.. måste skriva lite grejs till presentationen imorrn också, men ja orkar inte. har inte skrivit nånting , vet inte ens va ja ska prata om :O hahah kommer nog gå skitbra!

tack anna & amanda för att ni ringer mig lite då och då! det gör mig överlycklig :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

gaaaaaah shiaaa <3 älskar!

2008-10-01 @ 20:38:58
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: olivia

jaa, åh va bra de skulle va! ;( <3

2008-10-02 @ 08:35:39
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag skulle ju ringa dig igen igår när jag va med Anna men du svarade inte :( men nu har jag ju det där kortet så jag kommer ringa oftare nu :D här går tiden AS JÄVLA sekigt :O haha, bara för att jag är taggad på att fara så jag nästan spricker så ska det såklart då as trögt frammåt :O älskar dig baby <3

2008-10-02 @ 08:45:34
Postat av: theeeres

Alltså kom hem sabina :(

2008-10-02 @ 11:53:24
Postat av: anna

jag älskar dig

2008-10-04 @ 03:43:25
URL: http://annaanorberg.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0