Dålig dag.....

Snart midnatt, dåligt humör, har haft en kass dag... sov asgott och vaknade astaggad på att vara ensam hemma.. ba få va för sig själv och göra vad man vill liksom, men näe då är richard hemma.. och vi har ba en tv, och såklart sitter han och spelar tvspel, och ingen är inne på msn heller för alla i sverige sov och dom här i aus gick i skola, så jag hade ingenting att göra, och kunde inte ta min morgoncigg heller för att ja inte va ensam hemma.. så ja tog ba på mig kläderna, tog med ciggpaketet och ipoden och gick ut och bara vandrade omkring och kedjerökte och lyssnade på ACDC.. men näe de kändes inge bättre för det, för det regnade ute och var kallt, typ 18 grader, och hade fortfarande ingenting att göra när ja kom hem.. och så hade vi typ ingenting att äta heller, så ja tog ba ett äpple och satte mig i soffan. blev middag sen iaf som satt väldigt bra, och efter det fick jag tillslut vara ensam hemma ett tag för mamma och richard gick ner på klubben och hängde me deras vänner. sen när jag väl myst ner mig i soffan och dom andra har kommit hem, och ja har just börjat se på Alpha Dog, så somnar morsan i fåtöljen och börjar snarka, och richard sitter och skakar me benet som man gör när man är stressad typ, så hela skrivbordet skadade och levde om. så kunde inte koncentrera mig på filmen heller. och kunde inte ta en cigg heller. så fick ba sitta och härda tills dom gick och la sig, som dom nu har gjort. men inte blir de bättre för de, för då händer det massa annat på msn osv som får en på ännu sämre humör. ÅH sämsta dagen ever. har världens lust att bara fara ut och springa så långt benen bär mig, ba skrika ut allting. tur att det finns alkohol... så nu ska ja ta mig några cider och mitt ciggpaket och bara sitta och låta mitt dåliga humör försvinna, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lät inge bra det där gumman, hoppas du får en bättre dag imorgon : :

Älskar dig!

Puss

2008-10-29 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0