Cancer från alla håll och kanter

Det här är värsta cancerlandet alltså.. för det första så är hudcancer typ en folksjukdom här, asvanligt, folk kommer typ me plåster och man frågar va dom gjort och vad får man för svar? "nääe ja va och tog bort lite cancer bara" helt lugnt, ba tjena. och sen så är bröstcancer vanligt också, nog för att det typ är vanligt överallt men ändå haha, och sen får jag veta att man kan få ögoncancer också, eftersom det är så jävla ljust här och stark sol, så man måste typ gå med solbrillor 24/7. känner mig galet utsatt med två av dom, för att jag har tusen jävla födelsemärken som ändrar form och färg hipp som happ, plus att jag bränner mig lätt. hudcancer nästa? och så är jag ju inte van vid att det är så ljust hela tiden här, och jag använder typ aldrig solbrillor, ögoncancer nästa? hahaha. äsch jag överlever nog! ska fara och kolla upp hudcancern snart iaf , om mamma kommer ihåg att fixa nån tid.

har varit sjuk nu i två dagar också, och dom här dagarna har det varit typ 32 grader varmt , så jag har bara legat och toksvettats i soffan med aircondition och fläkt på full fart, typ klibbat fast i soffan. MYSIGT SKA NI VETA! på lördag ska vi iaf fara och kolla in olika tatueringsställen, måste ju göra den innan de blir allt för varmt och man ska börja bada. sen kanske det blir piercing också, men vi får väl se hur det blir med den saken. långhelg nu iaf, för det är public holiday på måndag, gaalet skönt.. och sen är det bara fyra dagar kvar av skolan, sen får ja göra va ja vill! har börjat slacka med träningen igen, så måste ta tag i det nu. men diet och powerwalks gör susen! nu ska ja kila ner på klubben och käka middag, ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan få cancer med dig gumman :* haha

ringer dig imogon, ha en super käll älskling, pussN

2008-10-04 @ 14:55:13
Postat av: roosen

vars hade du tänkt pierca/tatuera dig? :)

brukar följa din blogg, kanonkul!

2008-10-26 @ 23:02:12
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0