Usch för gräshoppor

Blev en tvkväll igår, såg på Sweet home alabama och Austin Powers. men det var en jävla stor äcklig gräshoppa som flög runt och typ ville attackera mig hela tiden, så mamma fick jaga den, och tillslut dog den av insekts spray.. vet dock inte vars den tog vägen efter de, troligen under soffan eller nått om inte mamma har hittat den. usch hatar insekter och kryp!
gick up 10 imorse, men hade ingenting att göra så jag gick och la mig 3 timmar till, fick ett telefonsamtal av min älskade olivia som va helt förstörd lät det som, blev orolig för dig gumman! idag blir det iaf gomiddag , sen kommer richard hem också, men han åker till hongkong imorrn igen..

Kommentarer
Postat av: olivia

förlåt älskling! men de var skönt att prata me dig lite, inte för att jag kmr ihåg vad varken jag eller du sa men..

2008-11-02 @ 14:44:13
URL: http://oliviasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0