Teale Jakubenko!

Vi har helt seriöst den bästa läraren i hela universum. Igår t.ex fick vi testa speed-dating! galet kul det är på skolan, jag och eva håller på ta över biljardbordet och snart spöar vi alla. en annan cool lärare som är bög och bär oranga byxor och tjejkoftor och är neger kommer alltid och kör lite girlpower. haha tänk om skolan kunde va så bra hemma! :D love it
igår efter skolan drog jag, eva, lukas, dany och luis och bowlade. gick inte speciellt bra för mig haha men var bättre än eva iaf! och jag fick typ hjärtattack gånger tusen. för två banor ifrån oss är Teale Jakubenko med sina kompisar och spelar!!!!!! okej ni vet nog inte vem han är där hemma i sverige men, han kom 4a i idol här, och aahhh.. seriöst. han är tusen gånger snyggare irl, och vältränad som satan, och han luktar jättegott :] hihii. jag och eva gick och frågade om vi fick ta kort och han va astrevlig och ba prata me oss, la armen om mig och ba "smile" ... jag dog kan jag loova. blev en kram sen och nice to meet you have a great day hahah och ja gick röd som en tomat därifrån med en puls på typ 200.
 there you have him ... jättesöööt och bara 22 år! SATSA SABINA.. not. hahah hursomhelst var en jävligt rolig dag :) och idag var minst lika kul, frutom att ja inte träffa nån kändis då haha menmen. imorgon ska jag och eva typ dra på rock climbing. får väl se hur det går! ;) kan tyvärr inte lägga in bilden på mig och teale nu eftersom den är på danys kamera, men ska fixa det imorgon! och för er som vill höra han sjunga så, här har ni :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

OFTA du träffade han :O :O

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah .. avis :@

2008-11-25 @ 11:37:46
Postat av: Albin

Hej älskling.. Haru kollat upp nåt om kläderna vad allt kommer att kosta ?

2008-11-25 @ 20:51:23
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0