Shadows

The getaway plan - Shadows
I heard a whisper in my ear
It said come with me, away from here
And leave this burning buildings far behind you
But it was far too late
So it all came crashing down


Jag ger upp hoppet om dig nu. Känns bäst så. Orkar inte försöka. En del av mig vill att de ska bli bra föralltid, men jag vet att de inte går. Man får inte alltid som man vill. Det kan bli bra ett tag, men sen kommer de bli precis som alla andra gånger. Och det är inte värt det. Jag lämnar över det till dig, allt ligger i dina händer. Det är bara du som kan fixa det här.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

sv: bara o? :O

2008-11-22 @ 14:22:18
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0