Obamaaa

If you will stand with me, and fight by my side, and cast your ballot for me, then I promise you this - we will not just win Florida, we will not just win this election, but together, we will change this country and we will change the world. Thank you, God bless you, and may God bless America. - Barack Obama igår.



Jag är sjukt glad över att Obama vann valet idag. Satt och följde det på tv, var hur spännande som helst även fast det tog lång tid och obama ledde ganska stort hela tiden. brukar vanligtvis inte bry mig alls om politik och sådant, men nu gjorde jag det. hoppats på obama hur länge som helst, äntligen kanske nån kan slå lite vett i amerikanerna. WOHO!

Annars idag har jag varit till Immigrations och förnyat mitt visum, trodde de skulle va värsta knepigt me alla papper och sånt dära, men gick hur smidigt som helst! För er som inte vet så har jag tagit hål i naveln också :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spelar nog ingen roll för du är lika fin i båda hårfärgerna så jag tvivlar inte på att du vart as snygg! Gjorde ni? Det måste vara en jävla julkänsla på andra sidan jordklotet?

2008-11-05 @ 16:42:15
URL: http://enjjoh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det gjorde typ min dag att han vann :O satan va glad jag blev när jag vaknade 06:00 av ditt sms ;) hahaha

när lägger du ut en bild på navelpiercingen då :D ??

Puss stumpan :*

2008-11-05 @ 17:59:00
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: theres

nee fast du saknas i våran klass :] hihi

hahaha jaa petter ser ut som jesus:D





KUNG ATT OBAMA VANN :D

2008-11-06 @ 10:52:14
URL: http://tessadolphson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0