Let me hear you say OH

Sitter och kollar på Justin Timberalekes konsert på tv från förra året, jävlar vilken konsert det var alltså.. vill tillbaks haha! så sjukt bra han är live, går inte att förklara med ord. Blir iaf ingen skola nästa vecka typ, isf veckan efter för vi måste fixa me pengar och sånt där, känns ganska drygt att va hemma en vecka till men det är bra, hinner ja träna lite till :D

pratat himla mycke me amanda senaste dagarna , haha och vi har stora planer för våra liv nu. inte så länge kvar tills hon kommer nu! 50 dagar typ :D längtar galet mycket.. och de betyder att jag kommer hem till sverige om 64 dagar!  fan va tiden går fort alltså.

nu ska ja äta äpple (L)

Kommentarer
Postat av: Jonna

äpple vid 5, bra jobbat;)

2008-11-07 @ 05:50:08
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Amanda

AHHA lätt att jag vill he ett häftstift på hennes stol :D ahhahahahaha men hon komemr fatta att det är jag :O för det finns inga andra djävulsbarn i min klass typ :O hahah a

Älskar dig :*

2008-11-07 @ 13:40:05
Postat av: Amanda

Du våra planer är KANON BRA! Helt enkelt en pangplan ;) hahah

men vi ska göra en liten förändring som jag ska säga sen :)

Vi ses snart gumman :) älskar dig, vi höres säker i helgen :D :D PUUUUUUUUUUUUUUUSS

2008-11-07 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0