Keep me hangin on

Igår vad det träning som gällde, men var så galet omotiverad osv så gjorde  inte klart hela passet. inge bra av mig! fick veta att mamma skulle bli lite sen, och medans jag väntade så blev det världens åskväder, det var faktiskt skitläskigt. brukar ju gilla åska i vanliga fall, men det här var helt galet. aldrig varit me om nå liknande typ! så ja fick stänga av datorn och allting och satt där hemma och inte gjorde nånting i väntan på att åskvädret skulle gå över. tillslut lugnade det sig iaf, nån timme senare. mamma kom inte hem förrän midnatt så jag fick inte käka middag förrän halv ett heller, så det var inte en speciellt bra kväll för mig.

nu ska jag ta och färga håret mitt, sen ska jag ner på puben där de är one hit wonders ikv, blir nog roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0