Just dance

Galet vad jag älskar att sova.. haha sover minst 10 timmar varje natt nu typ, as skönt! bara tagit det lugnt idag, städat lite och diskat. sen for jag till hurstville och mötte mamma som skulle klippa sig , och jag fick en nagelförlägning, fransk manikyr så har långa fina naglar wiiiie. galet läskigt att sitta vid datorn dock, men ja tror ja vänjer mig snart. sen blev det subway och en kaka! hemma är det väl 3 kakor för 20? här får man typ 6 st för 20 :O mkt billigare ju. efter de drog vi iaf till klubben för lite trivia men ja gick hem tidigare, orkar inte vara kvar :)
blir skola för mig på måndag, är typ taggad! mamma snackade me dom och på den här skolan är det inte bara asiater (tack) utan massa européer och typ sydamerikaner osv. så de blir nog nice! måste färga om håret innan dock, haha de tappar färgen fort så är lite rosa aktigt just nu. supersnyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0