I dont care if u dont care

Fick lite pengar av mamma igår för att "tröstshoppa" , så jag har nyss kommit hem med en kjol och en topp. inte så mycket men , jag är nöjd iaf :) glömde kolla på temperaturen innan jag for ut, så jag hade liksom på mig jeans och en långärmad tröja, sen när jag kommer ut så var det hur varmt som helst och jag höll på svettas ihjäl, men hade inte tid att gå tillbaks och byta om för då skulle jag missa tåget. så jag fick gå runt och svettas istället, jättemysigt.

tänk va mycket roligare det skulle vara att shoppa i sverige om det var lika trevlig personal som här. istället för att ba stå bakom kassan så går dom runt och pratar med alla, frågar hur det är , om man vill ha hjälp, och är allmänt trevliga. för ett tag sedan var det en tjej som kom fram och började prata bara allmänt och frågade vars jag har köpt mina örhängen och tyckte det var coolt att ja va svensk. sverige är ett jävligt otrevligt land om man jämför med australien. tyckte dock det var skitläskigt i början att alla pratar med en , men nu är jag van vid det och tycker det är skitkul, så när jag kommer hem till sverige kommer jag tycka alla är as otrevliga typ, hahaha.

Kommentarer
Postat av: olivia

jaaa, jag måste verkligen prata me dig älskjling!

2008-11-11 @ 11:25:25
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha jag är på episode 6 tror jag (A) hahah

vem fan vad du gjorde mig nyfiken :O ? vadå inte kan berätta :P ahhaa men jag kommer ju snart vi får tare då :D



ofta du går omkring i jeans o långärmat i Australien :O hahaha

2008-11-11 @ 11:35:50
Postat av: Amanda

haha jag är inte så beroende än,

men snart :) hahah taggar tills jag kommit in mer i serien ;)



hahaha men lilla gumman ;) du är inte i swea :P haha Puss

2008-11-11 @ 21:27:28
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0