Even if you leave me now

Igår på skolan fick vi veta att dom skulle splittra våran klass.. :'( buhuu.. men det är för att vi är den klass med minst elever och dom får nya nästa vecka. så efter lunch gick vi ut och satte oss i Hyde Park och pratade och bara chillade i solen, sen gick vi och fikade.. drog hem och körde lite yoga och upptäckte sen att jag typ lyste rosa om armarna.. hahah ont som fan gjorde det! dumma sol. men lite aloe vera gjorde susen.
är ju ledig på fredagar så fick sova hur länge ja ville idag, as skööönt med tanke på att ja går upp 6 varje morgon annars. så ja tog det lugnt , pratade lite med lillanna och så. hade fått 100 dollar av mamma så ja kunde shoppa lite så ja drog in till city för en runda på market city. träffade min 7eleven kompis också som raggade lite extra på mig idag. alltid lika kul :D kom iaf hem med en väst, en top, shorts och en väska :) blev kyclingburgare till middag sen såg jag film, Nim's Island, den va typ asbra, hahah jättegullig! mamma var och hämtade richard på flygplatsen , han kom äntligen hem från hongkong. och såklart hade han med presenter, en asfin börs och en dieselväska :D happygirl !!

 

Kommentarer
Postat av: BÄST

asså ååh vad fina saker du shoppat gummsan :) vill oxå :(

pussN

2008-11-28 @ 13:03:16
Postat av: olivia

GAHHH!!! JEANS VÄSTEN VILL JAG SÅ HIMLA MKT HAAAAA

2008-11-28 @ 16:22:36
URL: http://oliviasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0