Bootcamp

Tog en promenad/joggingrunda , sen blev det lite bootcamp här hemma framför tvn.. det var helt sjukt jobbigt, ett pass är typ en timme, jag orkade typ halva innan jag gav upp :O hahah så ska dra andra halvan imorgon. men var skönt som fan att få träna ordentligt och använda alla möjliga muskler. och sen på det så blev det pizza, lika bra att äta tillbaks alla kalorier man bränt liksom hahah :) men mat är bra!
nyss sett nästnyaste Supernatural avsnittet på tv, aahh galet bra det äär! och nu måste jag vänta en hel lång jävla vecka till innan nästa avsnitt.. fast tror jag ska kolla på datorn, kommer inte orka vänta så länge. haha är bra att amanda har börjat kolla nu också, så jag har någon att diskutera med :D nog för att hon nyss börjat på första säsongen och bara sett något avsnitt och jag sitter och väntar på att nästa avsnitt på säsong 4 ska komma. men hon hinner nog ikapp snart :)

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaokej ;D puss på dig gumman

2008-11-10 @ 15:38:11
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag är ikapp dig innan jag kommer :D då kan vi sitta o diskutera ;) hahha älskar dig PussN

2008-11-10 @ 17:02:57
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0