Ability Education

Ja, så idag var första dagen på nya skolan. alla nya studenter var tvugna att göra ett placement test för att se vilken nivå man va på, så ja gick in där och fick nå papper med frågor som ja skulle svara på. efter ja gjort klart det så kommer det en lärare och tar med mig in i ett rum för en "intervju". haha seriöst jag skakade typ var hur nervös som helst. gick bra i början, fick berätta lite om vars jag kom från och sånt dära vanligt, men sen så kommer det liksom helt störda frågor som jag inte hade nån aning om hur ja skulle svara , iaf inte på engelska. typ "vad tror du nyckeln är till att lära sig ett nytt språk?" och sånna jävla frågor hahah. men gick iaf bra, och hamnade i en as skön klass med 7 personer. alla var från olika länder också - ryssland, österrike, schweiz, brasilien, tyskland och nån till som ja inte kommer ihåg. haha hade sjukt kul! det bästa med skolan är nog att det är massa aktiviteter, typ fotboll, filmkvällar och massa utflykter. helt underbart! så de ska nog bli himla roligt tror jag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

åååh, sjuuukaste vad avis jag är nu alltså :(

vill också ha så kul :( älskar dig puuuuuuuss

2008-11-17 @ 12:11:03
Postat av: Albin

Stackare ! Miss you ..

2008-11-17 @ 20:49:24
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0