Zorro

Fyfan så less jag blir på att du ska hålla på och säga sånnadär grejer
hela jävla tiden , du tror att du bara kan ta och ta hela tiden utan att ge nånting
tillbaks. men den här gången kommer jag fan inte låta dig göra så igen , du kommer
inte kunna komma tillbaks sen om ett tag som att ingenting har hänt. fyfan!

Myskväll med theres och olivia , och en massa brieost :)
såg det där sanningen ögonblick , fyfan vilken jävla dålig pojkvän det var som
var med där. haha galet, och nu sitter jag iaf här och ser på Zorro! :)
Antonio Banderas är så grymt HET så det finns inte , även fast han typ är
jävligt gammal.. men ändå , mmmhh en riktig man! <3

image42

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag kommer att sakna dig med! aS JÄVLA MKT :(

2008-05-06 @ 07:18:17
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0