Yoggi

Jag saknar redan min olivia.. den bästa vännen jag har, som förstår
mer än vad alla andra gör. Kom ihåg vad jag sagt , använd kondom , och inga
läskiga turkgubbar!

Nyss varit och gymmat ca 2 timmar , hur skönt som helst ... och jag fryser
ihjäl , håller på bli sjuk. men måste ju för helvette ner på stan och lämna
elins jävla grejer åt henne, och har inge busspengar så måste köra
moppe (tänker fan inte cykla) och har snart slut på bensin , och eftersom
jag inte har några pengar måste jag lixförbannat ta cykeln senare.
och eftersom det småregnar kan jag inte ha min jävla jacka heller
för den blir cp av regn , och det är den enda jacka jag har , så då kommer
jag frysa ännu mer.

aja lika bra att jag far innan allt och alla blir ännu jävla surare
orkar inte med vissa personer längre , så jävla patetiska..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va patetisk

2008-05-06 @ 22:42:41
Postat av: tess

du är inte patetisk :) du är gullig tycker jag :]

2008-05-08 @ 08:44:12
URL: http://tessadolphson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0