"vilken sida är du på?"

Allmänt jävla dålig idag faktiskt måste jag säga. Som tur är hade jag
Jenny som muntrade upp mig riktigt ordentligt :) grinade lite till tvprogram
när jag kom hem också, sjukt.
just varit och storhandlat med pappa , fick nytt puder och mascara :)
och så en massa mat tills i helgen typ. tjejer ni vet varför ;)
haha , det blir najs.

älskar förresten NIKEs reklam , "take it to the next level"
blir grymt taggad på att börja spela fotboll igen.. älskar det ju
fortfarande , men nu är man ungefär lika bra tränad som en
70 årig senil tant , och lär ju bli ett helvette att försöka ta sig tillbaks
till den nivå man låg på , hahha .. men har ju iaf börjat träna typ varje
dag , så det är iaf ett steg i rätt riktning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0