Valborg

Dagen började med att olivia kom till mig vid halv tio och vi fick pannkakor
och ägg till frukost som min farmor lagade.. sen gjorde vi oss i ordning och
åkte ner på stan och träffade dom andra brudarna. chillade på kajen en stund,
sen for vi hemmåt och började fixa i ordning allting inför kvällen. färgade håret snabbt
också, och theres underhår! sen började vi med matlagningen, grillade fläskfilé. till det
friterade vi pommes, sen gjorde vi potatiskroketter, tsatziki eller hur fan de stavas,
vitlökssmör och bröd, sallad och beasås. satt på baksidan där det var varmt och sol
och åt och drack :) hur trevligt som helst! sen satt  vi inne en liten stund också innan vi
tog cyklarna mot grubbe!
 på grubbe var det sjukt mycket folk och träffade galet många jag kände , var skitroligt!
var tänkt att vi skulle spela brännboll men så blev det inte.. sen kom det brandbilar och grejer
och vi började dra oss därifrån men tappade bort några stycken på vägen. men tillslut så
kom iallafall alla fram till böleäng där det var fest i en lokal :) började jätteroligt men det
spårade som vanligt ur i slutet som det brukar göra .. blev helt kaos och jag vet inte riktigt
vad som hände , men jag och amanda kom iallafall hem där efter halvsex nångång på morgonen
gick och la oss direkt och sov till halv tre ungefär.. slitna som satan och smygbakis, typ blåmärken
och skador överallt , så köpte vi massa godis och chips, 4 liter cola och parkerade oss framför
soffan resten av dagen ända till 1 på natten. hade sällskap av theres under kvällen också :)
såg hiphip hora och rånarna , och även lite tv. sen sov jag och amanda 12 timmar typ,
och så drog vi ner på stan.
 nu sitter man här hemma iaf, fått tillbaks min älskade mobiltelefon! äntligen ...
känner mig fortfarande sliten också, och nu blir det troligen bara att ta det lugnt ända
fram tills jennys födelsedag! fixat gymkortet och de också :)
hoppas alla hade en bra valborg iaf!

image41

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en trevlig fredag kväll =)

2008-05-02 @ 18:52:04
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Angelica

Fin bild :)

2008-05-02 @ 19:00:45
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: lisa

haft en bra dag? :) hoppas du får en trevlig kväll!

2008-05-02 @ 19:01:37
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0