Taggelitagg

Två helt döda dagar, har typ inte fått nåntin alls gjort...
förutom pratat med en viss person då, hahaha.. :]
måste ta tag i träningen ordentligt nu , har ju typ redan börjat märka
skillnad, så nu är det bara att köra stenhårt! blir gymma imorrn iaf
om jag är pigg nog :) tror seriöst jag har haft feber nå dagar..
känns verkligen så , men har inte kollat ;o kanske borde gå och kolla nu..
Jag saknar faktiskt att ha långt hår nu när jag har kollat på lite bilder ,
typ den där ljusbruna färgen jag hade ett tag , faan va ja vill ha tillbaks den.
men det blir det när mitt hår har växt ut en bra bit istället :)

Taggar kulturnatta och jennys födelsedag som fan :)
ska bli helt underbart ju , mysigt haha ;]
och sen yran efter det , mmmh så bra det kommer bli.
och efter det så kommer mamsen hem!!!! <3<3<3<3<3
längtar så sjukt mycket. och sen är det sommarlov ;O
och jag ska jobba typ tre första veckorna på lovet på ett dagis,
YEAH va jag kommer hata småbarn efter det känner jag ;d
men typ 4000 för det är ju inte fel. undra hur länge pengarna
kommer räcka :) idag på stan hittade jag typ huur mycket som helst
som jag vill och SKA köpa när jag har råd, eller gulla med pappa
eller nått sånt där.



dom där skorna blev jag helt förälskad i! måste ha :) kostade bara 799 kr ..
och jag & anna taggar fotboll , heja sverige för fan! och en jävla massa bärs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ;)
hoppas du haft en bra dag.
hade varit kul om du deltog i mian tävlingar
se länkar på senaste inlägget
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 01:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0