Mys

Per creber quod tenuis

nos es sanctimonialis intus

Har bestämt tatuering nu, det blir ovanstående :) jag och olivia
ska göra den tillsammans, om ca en månad. Längtar som fan!
Om ni undrar så betyder den; through thick and thin, we are sisters within
as fint  :) myspys kväll med henne idag, hjälpte henne plugga en
stund, hon sög riktigt ordentligt.. kanonkul *tummen upp*
bakade lite kladdkaka och såg top model. ganska ont i magen
efteråt, lite för mkt gosaker där.. haha.
möte med rektorn, skolsköterskan, kuratorn och rie idag. gick
bättre än jag hade förväntat mig och vi kom fram till ganska mycket.
sen var det stan med massa brudar och peter, kollade lite glasögon
åt mig! hittade ett par as fina D&G brillor för 2660:- som jag typ vill ha
men pappa lär ju aldrig gå med på det.. haha. vi ser väl va som händer ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0