multivitamin

det var galnaste vädret igår , kändes som att det var mitt i sommaren!
och jag fick tillomed lite färg :) ser ju hur länge den sitter kvar ...
var på stan med amanda, emma, jenny, theres, maja och grabbarna
så träffade man ju på lite annat folk också här och var. 
for hem och grillade fläsk-karé , guuuud så gott det var , mums !
sen for jag och träffade jenny och peter vid cykelbron ungefär , satt
där i solen och myste ett tag typ, chilldrack .. sen kom carl och några till.
efter ett tag for iallafall jag peter jenny och carl hem och såg hockey och
fortsatte dricka där , haha killar och hockey säger jag bara .. sjukt!
sen kom söta theres dit också :) och vi började röra oss mot ersboda
för nadja hade fest där ... det blev ett litet cykelrace men jag och peter
var helt klart bäst på att cykla på min gocykel . väl hos nadja var det inte
så speciellt mycket drag faktiskt, men jag hade väl ändå roligt :)
och nu har jag nyss ätit makaroner och sallad och ska fara ner på
gymmet och pumpa litegrann!  =)
 blir förhoppningsvis att vara med theres och olivia ikväll , mina goa ungar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0