I just cant let you go

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag ska inte göra samma misstag igen, som egentligen var något av det
bästa jag gjort i mitt liv. Men jag ska inte, jag får inte.

Var faktiskt i skolan HELA dagen igår, känner mig faktiskt jätteduktig..
var ju ett tag sen sist kan jag lova. Men jag hoppas att det blir av, så som det är
tänkt, för då kan jag lägga ner skolan nu. Skulle vara jävligt skönt.
Kom på idag att jag faktiskt älskar att åka buss. Att bara sitta där och lyssna
på musik, kolla ut genom fönstret och typ drömma sig bort. Det är helt underbart,
seriöst.. Synd att jag inte har några pengar, annars skulle jag åka buss imorgon.
Men får cykla , och det är också ganska nice med tanke på att det typ nästan bara
är att rulla till skolan. Så får hoppas det är bra väder osv.


11 dagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0