Hoppet

Idag kom olivia hem och jag är så jävla glad för det! Har saknat henne så jävla
mycket, min bästa vän och syster! Fick godis och parfym av den söta människan :)
Pratade med min älskade mamma idag, var ett bra tag sen sist .. saknar henne
så jävla mycket!!!! :( men hon kommer hit den 6 juni iaf.. längtar så jävla mycket..
jag är aldrig så lycklig som när jag är med mamma.
Jag kan känna ibland att någon tagit en halva av det som förut var jag, för jag saknar min mamma
Allt annat känns riktigt jävla skit... har ändå kämpat jävligt bra sista tiden med att
hålla humöret uppe , men det tar på krafterna. Längtar tills imorgon då jag får
träffa mina tjejer.. dom som är bäst på att göra mig glad just nu. Ni är bäst , ni vet vilka <3



Älskar låten.... dock är det inte riktiga videon... som är ännu bättre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0