Hej jenny

Sitter här och ska skriva ett blogginlägg och så kollar jag på jennys skärm
och ser att hon sitter och läser gamla inlägg på min blogg.. kul!
Haha , har datakunskap nu jätteroligt :) NOT!

Taggar att fira tjejerna , sen blir det ju kulturnatta ,
sen är det brännbollsyran och sen äre sommarlov huxflux!
Galet så fort tiden går .. och galet så ja inte vet vad som händer
alls med mitt liv.

jag saknar sönder min olivia men hon kommer snart hem ju :)
negerungen , med en massa söta fräknar!
för övrigt så är jenny bättre än alla andra ;d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är aldrig bättre än alla andra :(

2008-05-12 @ 13:14:52
Postat av: Jenny

HAHA KLART JAG ÄR BRAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-05-12 @ 13:15:43
URL: http://jjjm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0