Händelserik helg

I fredags var det Jennys födelsedag som skulle firas. Började hos anna
med Jenny, Amanda, Olivia, Theres och elin, (viktor också men han satt vid datorn)
blev pizza och lite efterrätt, och alkohol såklart. Efter det kom Nadja, Albin
och Carro och gjorde oss sällskap. Sen även Emma och Markus. Folk
började bli lite onyktra och vi drog ut på ängarna och spelade brännboll!
Var grymt roligt , och jag fick även det nya smeknamnet "Halken". Inte så svårt
att lista ut varför kanske, jag drog helt enkelt en ordentlig jävla halkning när jag
skulle slå... hahahah var så roligt! Sen träffade vi några randoms och började
spela brännboll med dom , var typ 20 pers. Jag blev då less ganska snabbt så vi
drog in till anna igen och sen tog vi bussen ner på stan. Ken gjorde oss sällskap
då också. Träffade lite trevliga människor där innan vi började gå mot teg till carl.
Var där och dansade och sjöng och hade verligen skitroligt, sen kom även
carl och peter hem för dom hade varit ute på krogen innan.
Sen, som vanligt, blev det tjaffs och bråk. Så vi fick skjuts hem efter 4,
då jag anna olivia och viktor for hem till anna för att käka litegrann. Jag som var
så himla förbannad satte mig halsade vin istället.. kanske inte var det smartaste
men det gick ju bra ändå! Mådde inte illa eller så.. mest minnet som tog stryk.
Sen körde olivia det lilla söta puckot moppe hem till mig, hahha och jag cyklade
brevid! Tur som fan att ingen polis kom säger jag bara. Somnade jävligt snabbt
när vi kom hem iaf. Sen vaknar jag bara med ett ryck dagen efter och hör olivia bullra
omkring lite och säga att hon försovit sig eller nånting, jag fattade ingenting och
fortsatte sova.. ;p haha så fredagen var faktiskt härlig :)

Lördagen då.. var inte riktigt lika bra! Inte ens i närheten. Började med att jag åkte ner
på stan och träffade anna carro nadja och några som jag bara hängde med en stund.
Drog hem för att äta middag vid 6 och då var mitt humör faktiskt riktigt bra.. men sen när
jag kom till stan blev det typ sämre direkt.. drack inte nånting heller, så var ganska drygt
när alla andra var typ packade osv. Blev ju mest bara att man gick omkring, runt runt hela
tiden.. hade inte dåligt ont i fötterna! Såg tomas dileva en stund, vilken jävla störd kille det
är... "FRUKT ÄR FRIHET" , in my ass att det är ;o cp människa det där. så gick och kollade
Afasi & Filthy istället, vilket typ var höjdpunkten på kvällen! mmh love it :)
Blev ju bara ännu mer gå omkring efter det.. hade bra sällskap iaf, jenny <3
Så jag gick runt där med olika folk till typ kvart i två då jag bad pappa komma och hämta
mig för jag pallade verkligen inte vara kvar. Ville bara hem, bort därifrån..

Söndag nu då, och skola imorgon.. Är lite halvt nyvaken nu och ska snart hämta nånting
att äta, sen kanske dra och träna. Känns som att jag inte gjort det på evigheter.. Måste ta
tag i det ordentligt nu känner jag. Hoppas alla andra haft en bra helg!

Den här känslan har bara kommit mer och mer på senaste veckorna.. Vad fan gör jag här?
Vad har jag att hämta, att lära mig här? Ingenting. Det är som att man bara går runt och känner
sig tom hela dagarna. Vill inte bo här längre. Absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0