GUNVALD

Fredags blev det bara allmänt häng och fara runt överallt, blev ju
lite knas som vanligt , men senare på kvällen hade jag riktigt roligt faktiskt!
låg och pratade i telefon sen med en söt människa , alltid lika trevligt ;)
lördagen började iaf bra , men sen blev allt bara skit när en person gjorde
mig så jävla förbannad så jag vet inte vad, ser väl om du fattar. för jag vet att du
läser min blogg , det haru sagt själv. hursomhelst , träffade nå roliga människor
senare på stan , peter blev ganska utsatt och gick in i en vägg och en stolpe och
jag vet inte riktigt vad, var otroligt roligt iallafall. hade ju min lilla backup där!
blev hämtad av amanda och hennes mamma, for och köpte mat och godis
och sen bar det av till håkmark :) beck maraton vettu! så vi lagade mat,
bakade potatisar och sallad och ishavsröra typ. gryymt gott! sen blev det då godis
chips och ostbollar och en jävla massa beck! GUNVALD (L) han är ju så underbar
så det finns inte, skönaste kommentarerna han lägger! hahha..
drog ut och körde lite me bilen sen, fylletaxi åt hennes mamma osv haha
galnaste adrenalinkicken fick man :) sen blev det hem och mera beck! amanda somnade
under den sjunde filmen men jag såg klart den. grymt skön kväll och galet roligt
vi hade! Hörde du det där? vadå? glöm det. det har slutat.
Sen var det bara att städa och amanda skulle packa för hajken , sen tog vi moppen
in till stan och hem :) städar lite grann nu , går itne så jävla bra men.. jaja ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0