Girlicious

Kom iväg till skolan lite sent idag, men for ju iaf dit och det känns bra.
Dock så skippade jag sista lektionen, hade mensvärk nanting! Blev att
chilla en stund på queens där jenny, albin och anna åt pizza medans jag
och theres kollade på. Sen for jag förbi olivia en sväng som var med sin
lilla baby, tog en cigg och snackade lite. Sen hem och viiiilaaa.. pappa gjorde
nån av alla hans konstiga middagar igen, men den var faktiskt sjukt god!
Thaisoppa med lax, broccoli och blomkål :) Mums. Efter det har jag mest bara
suttit framför tv;n och datorn, och även bakat en kladdkaka som inte blev så
jättelyckad... råkade ha den lite för länge i ugnen. men den är ätbar iaf ;D
Var egentligen tänkt att  vi skulle fara och träna ikväll, men orken fanns inte där.

Igår åkte vi raggarbil en stund, jag olivia och theres! Sen kollade vi på allt folk
som skulle till balen :) sjukt fina dom flesta var, och min bror glad som vanligt.
Sen for jag och chillade med min sötnos olivia och såg tv. Storebror min kom hem
när pappa åt frukost imorse, hahaha. Han kom ner och pratade med mig innan
middagen idag, sa att han fortfarande kände sig full. söt bror!

Väntar på anna nu , om hon nu hinner komma förbi. Ser på Girlicious nu, i brist
på annat att göra. Sen blir det Sex & the city <3 bästa serien. kanske lite gossip
girl om jag orkar! Taggar inte imorgon då jag och jenny ska springa 3 km på idrotten...
konditionen på topp ju, woho.
Imorgon fyller även mina söta bästis janosh år, storpojken :D 4 år nu?
Och på fredag är det theres älsklingens tur att fylla år (L) Puss på dig baby.

Storebror och amanda på balen



Jag och mina babys (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0