Fireee

Drog till stan efter 2 och träffade mina fina flickor :) hängde där till
typ klockan 6 då vi drog till en park och träffade massa människor som typ
drack osv, hade ganska trevligt. men sen kom polisen och pratade med
några så vi började dra oss därifrån när polisen stack, men då kom det lite
mer poliser men som tur var så hann vi gå för långt bort för att dom skulle
prata med oss. hamnade på teg där vi smådrack litegrann , för att sen
stå och vänta på skjuts och ta en jääävla massa posebilder! hahaha
sjukt roligt hade vi iaf.. sen kom elias och skjutsade oss till haga där det
var lite brännboll , sen pratade jag med malin jävligt länge om lite vad som helst,
och dom andra började bli lite irriterade på att ja aldrig kom tillbaks nångång.
men sen blev det en massa ståhej och bråk, men tillslut drog iaf vi till stan
och träffade några andra, där det blev ännu mer bråk och allt verkade bara
spåra ut, polisen kom och grejer. tänker inte berätta exakt vad som hände
här i bloggen, för man vet aldrig vem som läser. sen blev det lite mat och vi
hängde kvar på stan ett bra tag, träffade lite killar som gick lumpen här i umeå
hahah sjukt roliga! sen hittade vi marschaller (HUR FAN STAVAS DE?!?!) som vi
tände på och så kom några till dit och vi vart lite pyromaner och dom råkade typ
tända eld på en soptunna mitt på torget typ.. hahah :) drog iallafall därifrån med
jenny och pratade lite till med nå trevliga människor, sen blev det gå hem till
peter på haga med jenny , där vi började se lite tv, men jenny den sötnosen
somnade i soffan så jag for därifrån :) så kom man nyss hem , sjukt skönt ute
måste jag säga :) mysigt när fåglarna kvittrar. haha! imorgon blir det sova ett
bra tag , sen förhoppningsvis träna en stund! och senare blir det gomiddag
med tjejerna , taggar! sen ser vi ju vars kvällen far :)

godnatt! eller godmorgon?
saknar min olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0