Brännbollsyran

Drog ner till ängarna vid 1 idag och började småkika litegranna på matcher
med Jenny och Anna. Träffade lite fler människor och hejjade på min söta bror
när dom spelade typ tre matcher. Dom sög riktigt ordentligt, jävla fyllesvin hahah
men galet roligt att kolla på iaf. Blev att chilldricka där ett tag, sen hem och käka
pizza med amanda. Väl tillbaks på ängarna vare ganska okej i början men sen blev
allting jättedrygt och jag tänker inte lägga några fler kommentarer angående det.
Så jag for iaf hem vid halv nio eller nått sånt, bara la mig i soffan och degade.
Cyklade iväg till ersboda en stund och träffade majakaka och snackade lite memories
och bara allmänt, hälsade på lite gammalt folk också. trevligt trevligt! efter det har jag
bara legat och degat ännu mer , och jag är galet trött. Scrubs nu!!

Saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0