Bitch

What goes around comes around säger jag bara. Din fula jävel jag fattar inte
vad i helvette du tror att du håller på med. Hur VÅGAR du ens hålla på såhär
efter allting du har sagt och gjort, ditt falska lilla svin. Och du kallar oss vänner?
Nejdu, skulle fan inte tro det va, inte om du fortsätter såhär. Då kan du glömma
allt, och inte bara mig. Fyfan säger jag bara.. Haha.

Och du... jag trodde du var så annorlunda, men hade jag fel? Är du egentligen
som alla andra .. ? Svårt att säga just nu .. men jag hoppas jag har rätt om dig,
det hoppas jag verkligen.

Hoppas då att det löser sig med fredag :) men det gör det nog.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du hanterar verkligen situationen väldigt moget.

2008-05-21 @ 23:14:31
Postat av: Olivia

vem? på båda texterna, tror jag vet den under.. men över?! tell me..

2008-05-22 @ 07:47:37
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0