We're not gonna make it

Min dag igår sög riktigt ordentligt. Jag åt ingen frukost och ingen lunch, hade sovit lite och hade pms. Folk var lite dumma i huvet så jag blev fett irriterad och tog ut det på typ alla andra, plus att jag hade inte rökt på hela dagen , för ingen hade cigg. Sen när jag kom till stan före 3 nångång så blev jag iallafall gladare när jag träffade elin och amanda, sen åt jag äntligen, även fast ja knappt var hungrig. Sen for jag och rullade håret, sen for jag hem till elin.. jaa som jag skrev i förra inlägget. Hursomhelst så drog vi iväg till teg, fick skjuts av amanda haha, hon körde bra. Och elin babblade på hur mkt som helst hela tiden, sötnosen. Sen började vi ju supa på teg , och jag hade asroligt, sen pratade jag med en viss person och allting blev cp och ja ba grinade, som tur var så hade jag bra vänner där som försökte trösta och få mig att tänka på annat, och de funkade ett tag, men sen råkade jag dricka lite för mycket och spydde och grejer, jag låg på toaletten och grinade som satan och bara ville bort. Men sen skjutsade amandas mamma hem mig som tur var..

Tack alla, verkligen. Jag visste fan inte att jag hade så många fina vänner. vet inte vad jag skulle gjort utan er , tack tack tack.

olivia, jag saknar dig..

Kommentarer
Postat av: Olivia

vi ska bara vara me varann helaaa natten! och mysa :]

2008-03-15 @ 19:09:13
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0