Skärtorsdag

Idag är det fint väder och skärtorsdag och allting.
Känns kung med lov, nu ska jag måstäda lite sen kommer Oliiiiviaaa
min söta lilla vään :] vi ska se på Lords of dogtown för hon har tydligen inte
sett den , kung film ! sitter här med påskmust och njuter och
jag hatar toby för att han väckte mig TIDIGT imorse, för han hade tydligen
inte lov. men snoozade ändå till typ halv tolv för det var så skönt i sängen, hihih.
Alla som inte dansar är våldtäcktsmän
gäller hela kvällen mellan 12 och 5 ah

Kommentarer
Postat av: shoebox

Vad kul att du ville vara med i min tävling om kjolen från Forever 21!

Vinnaren avslöjas på bloggen ikväll kl 19.00. Är det du?

2008-03-21 @ 16:44:32
URL: http://shoebox.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0