Sensual

Go kväll med folket igår, mycket alkohol och popcorn och svett! (vi bastade)
Dock så fick man inte så mycket sömn, cirka 3 timmar sådär. Så vi gick upp typ efter 6 nångång tror jag och sen blev det film och apelsiner. Vi städade litegrann och drog sen till stan och hängde på låset till Tre Kronor för att käka pizza. Gott som saatan var det, vi hade taggat hela natten. Min och Saras pizza hette Jalla Jalla. Den var faktiskt helt okej , fast Sara tyckte den var stark, vilket den var långt ifrån att vara. Sen for jag hem en snabbis och så for jag ner till Picasso och träffade Elin som skulle rulla mitt hår lite, träning inför hennes gesäll grejs.
Nu sitter jag här mätt som tusan och håller på somna! Får väl se om jag orkar ta mig ut eller nånting.
Tack för en bra natt

image34

Kommentarer
Postat av: sara

fin header;)

2008-03-05 @ 19:01:44
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Izzi

Nyktert!!!!!!

2008-03-05 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0