Maybe she's born with it

Det blev iaf inte en hemmakväll igår, vid halv tio drog jag till ersboda på fest med massa
roliga och trevliga människor, men såklart så kom ju polisen dit så vi drog ner till stan istället.
Hängde en stund där, träffade brekke också, fett längesen :) hursomhelst så tänkte jag fara
hem sen vid midnatt eller nått, men elin och sara övertalade mig att följa med dom till en
fest på haga, men när vi väl va där fick vi inte vara där, så vi for tillbaks till stan och sara köpte
en asgod macka med räkor och grejer på! och elin är den första människa jag känner
som verkligen hatar lök och petar bort det i all mat, PRECIS SOM JAG! lycka, haha.
iallafall så drog vi till marieberg istället där det var chillfest typ , hade fan grymt trevligt.
fick även träffa en viss person en liten snabbis, fett gla :) sen kom jag väl hem
där nångång, ingen aning om vilken tid men före 3 tror ja.. eller ja vet inte. haha
jaja hursomhelst, jävligt trevlig kväll även om det blev en massa farande överallt
mariedal - ersboda- stan - haga - stan - marieberg - mariedal typ.

hoppas ja kan vara me olivia ikväll , tjocka litegranna och se filmer , like we used to :) det blir myspys!

Kommentarer
Postat av: Olivia

jaaa, vi ska äta tacos och sånt dära ikväll. du kanske kan också? =)

2008-03-08 @ 14:50:03
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0