Dance dance

Skön dag i skolan, tjejn som satt i rullstoll var fett skön med sin hitlerpappa,
fick mig några goda skratt då. Och sen för att inte tala om på lektionen vi hade
sen när vi spelade upp scener och jag hette peter och var ett stolpskott.
haha fyfan ja började typ grina! skön klass har vi då som fan :)
sen blev det hänga på stan och tigga småkronor av alla man såg, haha men
vi fick iaf tillslut råd med mat. sen blev det dans och nu är jag jävligt
slut i hela kroppen, mest benen :) blir uppvisning på idun typ 4 maj.
taggitagg! en dag kvar sen äre påsklov också, fan va nice jag kmr ha det ;d
blir farmor först, sen övik nån dag, och kanske strömsund eller vare nu hette..
hahahha de blir nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0