Ägg

Jag har sovit i 12 timmar och jag är ändå trött..
jag känner hur jävla sjuk jag är, hela kroppen vill sova och jag har
sjukt ont i halsen och är snorig och hostar.. men jag ska ändå ut
ikväll och partaja litegranna! lär gå åt helvette haha men
vafan ska försöka ha så kul jag kan..

vill att olivia ska vara hemma med mig, ångrar lite
att jag inte följde med henne till grönåker..komma iväg lite, köra
som satan med skotrarna och allting.. men det här duger det också :)
theres och philippa kommer hit om typ en timme tror jag
sen ska jag väl käka sen blire förfest och sen ersboda!

But I'm always going to make you feel
I don't need you as much as I really need you
So you don't use it to your advantage.


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag önskade att du följde med till grönåker jag också. jag hade verkligen hoppats på det men.. nej det blev inte så.

2008-03-26 @ 15:06:15
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0