Wheels

Gick runt och kollade på bilar ett jävla bra tag med elin och anna,
var faktiskt ganska roligt. Blev bara less efter ett tag, och höll typ på
frysa ihjäl! Bästa var nog när en gubbe som skulle kunna varit våran
typ morfar skrek VISA PATTARNA till oss. Träffade sen lite mer människor
som var onyktra (som vanligt? ;d) och bara satt och slöade. Kvällen var
väl helt ok, men önskar den hade varit bättre :)

-
Det som hände fick mig att tänka väldigt mycket, inse en massa saker.
Att det var bra som jag gjorde, jag valde rätt för en gångs skull.
Önskar ni hade valt en annan väg medans ni kunde, tycker nästan
synd om er.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Visst var de coola ;)

2008-06-29 @ 17:29:53
URL: http://victorea.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja, 180 jävla spänn, plånkan blev ju tom fan! Ehh..

Haha, den är störd som jag.

2008-06-29 @ 19:36:42
URL: http://victorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0