What a wonderful world

Jävligt mysig skolavslutning måste jag bara säga! Fikade med min goa släkt
och blev söndermobbad för ett sugmärke jag hade. Brorsan fick typ hur mycket
presenter som helst, han är rik nu plus att han fick ny dator och en dyrjävla champagne.
Vill också ha!! Drog ner på stan efter det iaf med olivia och kirrade lite grejer för kvällen,
sen for vi hem till olivia och käkade middag, åt inte så mkt för jag var ganska mätt efter
alla jävla tårtor. Sen träffade vi anna och cyklade till ersboda för att förfesta hos nadja.
Det var tjejerna och viktor där då, jenny och amanda fixade deras hår lite med klippningar.
Tog bussen ner till stan (kommer inte ihåg vilken tid) och träffade min baby antonia på bussen.
Blev ett himla liv där hahah. På stan var det också väldigt trevligt, och jag kommer inte ihåg
riktigt allting, men kuul så in i helvette hade jag! Firade ju ett år med min bästa vän och syster,
Oliviaaa :D Kröp under nått staket med amanda och sara tror jag det var också, för att pissa.
eller kanske var det anna... hm aja! Träffade min guuuurl mallan och levde om lite extra också,
sen stog vi och hade trevliga samtal med polisen, som nog tyckte att vi var jätteroliga.
For hem till nadja vid 1 nångång, tror jag, blev RÅPARTY i bilen med janosh och hans kompis,
viktor och viktor, och lilla anna då såklart! dunkade på ganska bra. Sen hos nadja fick man i sig
lite mer öl och spelade kort med brudarna och bara hade svinroligt. Kom hem vid halv 5 eller nått sånt
och somnade direkt. Blev väckt av morsan sen ganska tidigt för hon ville ha ner mig på stan, men jag
somnade om istället så hon for utan mig, fick iaf en as söt tröja från MQ! :) sen blev det hem och se
film, Guldkompassen typ , den var faktiskt asbra. Sen somnade jag ganska tidigt för jag var inte
precis pigg , och så idag for jag ner på stan med morsan igen, fick ett par skor för 150 kr.
Sen träffade jag Kajsa och gick runt med henne en sväng och berättade lite skvaller, som vanligt ;)
Måste styras upp snart så dom andra brudarna får höra också.. haha :) Och ikväll blir det bio
med mamma och brorsan , ska se nya Indiana Jones! där min sötnos Shia är med <3 :]
Vet att olivia är jätteavis nu ;)










Kommentarer
Postat av: Antonia

Love u girl!

2008-06-13 @ 17:21:15
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0