Turn your lights down low

Efter lite städande for jag iväg till teg där jag träffade jenny, elin,
karl, peter, jerry och egon. chilldrack litegrann och hade jättetrevligt.
jag och jenny drog iväg och käkade middag, blev pizza, ingen av oss
orkade äta upp hela men vi vågade inte fråga turkarna som jobbade där
om vi fick ta med resten hahah.. så vi gick tillbaks iaf och hittade en liten
fågelunge utanför karls hus, som hade fastnat i en massa trådar så den
kunde inte flyga eller nånting. fick ut några av dom andra som hjälpte oss
att få loss den stackars fågeln, som peter döpte till Skipper. när vi hade fått
loss allting märkte vi att den hade skadat vingen ganska mkt och inte kunde
flyga alls, och från fönstret såg vi sen att fågelmorsan lämnade den helt
ensam efter lite granskning... ett tag senare låg den kvar där nere på marken
helt ensam och rörde sig inte, bara ryckte lite då och då, så vi tänkte att det kanske
är bäst om vi dödar den så den slipper lida. peter och karl gick ut med en hammare
och sen slog dom ihjäl stackars skipper... vi begravde honom under ett jättefint
träd iad, med massa fina blommor. R.I.P SKIPPER!
efter det gick jag till tc och träffade tor och mac som spelade lite basket, och blev
utmanade av några fjantiga killar som trodde dom var ascoola. vad galet roligt
att se på, för dom killarna sög verkligen. chillade lite med dom en stund, sen kom elin
och karl dit, sen blev det tillbaks till karl.gick in till stan och träffade nadja, och tog
bussen hem till henne där vi drack lite till. några andra kom förbi och var med oss också
och källen/natten var väldigt trevlig. stackars jenny som var tvungen att jobba från kl 01.30.

ja, jag känner mig trygg när jag är med dig.. jag vet inte varför. jag känner dig inte
ens speciellt bra, men jag får den känslan. vill inte vara nån extra börda för dig eller
så, att du känner att du måste lyssna på mig när ja vill snacka eller nånting.
känns bara bra när du är i närheten.. vill lära känna dig bättre, mkt bättre.
men ta hand om ditt, det du måste göra. den tid du behöver för det.
jag kommer finnas kvar, finns gott om tid.. iaf att prata, men kanske inte ses.
i'll wait.
-
nu är det nog iaf. jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0