Trååk

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[ ] kär
[ ] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[x] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] Sjuk
[ ] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig:  3 anonyma
Någon som du längtar efter: anonym
Något som du längtar efter: att träffa dig
Någon som du hatar: rie? haha
Vem kramade du senast: mamma
Vem kysste du senast: verkligen anonym!!!
Vem ringde dej senast: annaa
Vem ringde du senast: annaaaaaaaaaa
Har du några kärleksproblem: inga problem alls
Har du ätit något idag: nudlaar
Har du gråtit idag: nej det har ja inte
Har du skrattat idag: nepp de tror ja inte
Senaste konserten: kulturnatta afasi&filthy?

JAG:
Är singel: mjoo
Saknar någon just nu: ja :(
Är rädd för att bli övergiven: nej
Svär ofta: haha såklart
Sjunger i duschen: nepp
Morgonperson: oonej
Är kär i kärleken: nej men ja gillar den
Skrattar åt mina egna skämt: alltid!
Vill ha barn: jaa :) ge mig
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: jaaoo

HAR DU:
Glasögon/linser: jaa
Piercingar: öronen?
Syskon: japp
Pojk/flickvän: hehe nej
Jobb: sommarjobb ?
För många vänner: typ
Rymt hemifrån någon gång: hehe ja
Färgat håret: klart
Bra självförtroende: ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon: jajamensan
Varit kär: mmmm..
Dumpat någon: jaaa
Brutit ett ben någon gång: nepp=)
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: all the time
Varit på en blind date: neppp
Somnat gråtande: Ja

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: antagligen!
Ha ångest: mjoodu
Drömma mardrömmar: iblaand
Klä dig i svart: japp
Lita på folk: njae..

SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: JAG :D annars vare väl olivia?
Du delade en dricka med: mamma
Skrek på dig: ...vet inte :S
Du fick sms från: tor :D
Du snackade med på msn: siiimon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0