Teddan

Ted Gärdestad och sommar alltså... hur bra kan det bli? JÄVLIGT :D
Igår drog jag och hängde med amanda och olivia ett tag är amanda gjorde sin
hårförlängning, lagade mat osv åt dom två små flickorna ;d sen for jag och olivia på
kaaaaanske den GOASTE moppeturen , sjukt roligt, ända till obbola där olivia har sitt
nya huuus :) så vi försökte möblera hennes rum , men var tvugna att slänga ut lite möbler
hahah, men tillslut gick det bra! sen gick vi ner till havet som ligger bara några meter
ifrån huset och BADADE! sjuuuukt jävla äckligt kallt! jagade lite mussor och hittade även
rester från ett skeppsvrak hahhah.. Musselkungen och hans dotter HAHAHHAH :]
sen gick vi in och värmde oss och fiiikade lite, sen hämtade papsi mig och jag övningskörde
litegrann :D gick hur bra som helst, med tanke på att jag typ knappt kört ...

Mamma ringde för en timme sen, och hon ska precis fara till flygplatsen :) så hon är här
om inte alltför länge.. bara typ 34 timmar eller nått.. yeye de går fort! <3

ska se om jag kan övertala anna att va me mig  den lilla skitungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0