Skolavslutning

Försov mig imorse, fick hetsa som fan för att komma i tid, och jag hann precis :)
Lite snack i klassrummet, där rie berättade för dom andra att ja lämnar dom,
sen gick alla till gymnastiksalarna och lyssnade på lite musik och galna studenter.
Jag och malin skulle ut och ta en cigg , men sen låstes dörren haha så vi fick gå runt
och in i en annan dörr där det bara var studenter som skrek och blåste i alla möjliga
saker, så vi gick där mitt i klungan , fick nåådigt ont i öronen kan man säga! haha =)
sen kom mamma, pappa, mormor, farmor, stig, micke, david och gunnar för att vänta
på brorsan , hängde på han lite fina grejer, bla en badanka ;) som jag köpte!
Följde alla vagnar ner till stan och kikade en liten stund, sen tog jag bussen hem med
vic och så sitter jag här. Väntar på att alla ska komma hem så vi kan börja fika, blir ju
goooo tårta och allting! får väl se vad som händer ikväll , hoppas det blir bra iaf!
och vädret blev ju bra tillslut ;)


Min kära storebror! ;D


BABE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0