Skitväder

Jag har nu sagt upp min plats på skolan. Går inte i LD1AD längre...
Känns faktiskt sorgligt.. helt klart bästa klassen nånsin! Ska börja igen
efter jul, och förhoppningsvis hamnar jag i Olivias klass då.
Senaste två dagarna har varit riktigt skitväder, känns som att jag mest
bara legat inne och itne gjort nånting. Idag var värsta dagen. Den började bra
på skolan , hade hur kul som helst med klassen. Sen gick allting bara nerför,
är så less och irriterad, deppad och allt möjligt. Och inte blir det bättre heller när
man pratar med vissa. Dom man tror skulle fatta, men det visar sig att dom helt klart
inte fattar nånting alls. Tur att jag har dig Olivia.. min räddare i nöden , i alla lägen..
min bästa vän och min syster. Vad som än händer. <3

Imorgon känns som jävligt långt bort... och jag taggar inte.. dåligt väder och allting,
enda bra är väl tårta? Vill bara ligga hemma ensam egentligen. Men så blir det ju inte..

Kommentarer
Postat av: Olivia

annars kan du och jag ligga hemma ensamma :] hahah

du är den finaste vän man kan ha!

2008-06-10 @ 20:40:47
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: Olivia

vi borde fan göra de .. typ köpa hem chips och se film och grejor :] men ah, ;D älskar dig!!

2008-06-10 @ 21:44:47
URL: http://oliviasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0