Midsommar?

For ut vid 11 igår , gick mot stan där peter hämtade mig och skjutsade
till umedalen. partajade lite hemma hos dan , var faktiskt himla roligt med
tanke på att jag och elin är vänner igen. :) fick mig en liten gratisfylla iaf, skönt
vare hahah.. skulle sen försöka gå till tor men ja gick helt vilse, typ ut i skogen..
gick mer än 2000 steg tillome, och så långt bort bodde han inte. menmen, hade
trevligt där också även fast ja inte kommer ihåg allting jag sa osv men så skare
väl va? ;p elin kom dit efter ett tag också och hade trevligt med mig , och jag fick
inte leka med bollen för tor, astaskigt.. blev skjuts hem sen iaf så kom hem ungefär
vid kl 4. har typ en liten bula på huvet från när ja slog i bildörren för tor svängde o ja inte
va riktigt beredd, ont som fan .. sov jävligt gott inatt iallafall, blev väckt av morsan
för ca en timme sen.. jävla skitväder det är idag, kul midsommarafton! fast ikv skulle
det ju typ bli ganska bra väder, iaf bättre.. då kanske man kan va ute iaf :)
aja , glad midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0