Latheten

Orken på mig... inge jobb idag heller, har missat tre av 7 dagar nu typ.
Känns ju skitbra, nu måste ja skärpa mig..

har för mkt grejer i hjärnan som jag vill få ut. måste prata med nån.
fast jag vet inte hur jag ska säga allting, för det är så krångliga saker,
och vissa är helt hopplösa och konstiga. så frågan är ju om nån ens
kommer förstå... även fast det kanske inte är det viktigaste, bara att nån
lyssnar iaf.. utan att ställa en jävla massa frågor och försöka vara medlidande
eller liknande, även fast dom inte fattar ett jävla skit av vad man just sagt.
bästa sättet för mig att uttrycka hur jag känner är genom musik, men den
här gången funkar det inte för det är så mkt.. måste prata, men med vem..
dig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0