ITS DANCY TIME

Asså jag älskar verkligen Boxer reklamen när robert kör typ
indiana jones! Den är ju hur skön som helst.



Ännu en dag å dagiset, faktiskt jävligt slapp. Jag och malin typ sov när ungarna
lyssnade på sagor , vad ganska skönt förutom att ja typ halv låg på bordet och'
malin hade en madrass. Mali hade typ två barn på sin avdelning och jag fem, så
vi slog ihop oss. Nog för att vi typ alltid gör det men, inte hela dagen som idag.
Grymt skönt med varmt och soligt väder :) brände mig tillomed lite på armarna, woho!
Men ska inte sola nå mer nu förrän jag har kollat cancergrejset.

GYLLENE TIDER - JUNI JULI AUGUSTI <3
jag tänker ba på dig hela tiden

Kommentarer
Postat av: ANNAAAA

JUNI JULI AUGUSTI

bästa låten !

2008-06-30 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0